گرانیت مروارید شهریار

وسایلی که نباید روی صفحه گرانیت باشند

وسایلی که نباید روی صفحه گرانیت باشند

علیرغم روند رو به رشد سایر مواد رومیزی مانند کوارتز و مرمر، گرانیت بهترین گزینه برای صفحه های گرانیت هستند و درک دلیل آن دشوار نیست.
صفحه های گرانیتی همه کاره، بسیار بادوام و مقاوم در برابر حرارت بالا، خط و خش و لکه هستند. با این حال، در حالی که گرانیت می تواند کمتر از
سنگ های دیگر ضربه بخورد، چند چیز وجود دارد که می تواند بر طول عمر آن تأثیر بگذارد. در اینجا هفت مورد از مواردی است که اگر می خواهید
در شرایط خوبی نگه دارید، باید از انجام آنها روی صفحه های گرانیتی خود اجتناب کنید.

گوشت خام

اگر صفحه گرانیتی شما به خوبی مهر و موم شده باشد، باید از کار کردن باکتری ها در شکاف های میکروسکوپی آن جلوگیری کند، علاوه بر این، باکتری های باقی مانده می توانند مواد غذایی دیگر را آلوده کرده و برای سلامتی شما خطرناک باشند. بسیاری از مردم پس از آماده کردن گوشت خام روی صفحه نیاز به استفاده از پاک کننده ها و ضدعفونی کننده های خشن احساس می کنند. با این حال، این مواد شیمیایی خشن اغلب برای گرانیت مناسب نیستند و در عوض می توانند به مرور زمان باعث کدر شدن و آسیب رساندن به درزگیر شوند.

غذاها/اقلام اسیدی

اقلام اسیدی روزمره خانگی می تواند جز وسایلی که نباید روی صفحه گرانیت باشند و بر توانایی آن در برابر لکه تأثیر بگذارد، مانند:
● سرکه
● مرکبات
● نوشابه های گازدار
● لاک ناخن
ریخته می شود
حوادث اتفاق می افتد و ریختن آن اجتناب ناپذیر است. با این حال، همیشه باید آنها را به سرعت تمیز کنید زیرا نشت‌هایی که برای مدت طولانی باقی می‌مانند می‌توانند درزگیر را از بین ببرند. توصیه می کنیم ریزش ها را با آب گرم صابون یا یک پاک کننده ملایم تمیز کنید.

چاقوها

چاقو ها جز وسایلی که نباید روی صفحه گرانیت باشند اگر از صفحه گرانیتی خود به عنوان تخته برش استفاده می کنید، این چاقوهای شما هستند که باید نگران آن باشید. گرانیت سخت است و می تواند چاقوها را تحمل کند. با این حال، سنگ به مرور زمان تیغه ها را کسل کرده و حتی کنده می کند.

خسارت ناشی از ضربه

گرانیت در واقع بسیار قوی و سخت است، اما برخورد یک جسم سنگین می تواند باعث خرد شدن شود. معمولاً در اطراف سینک ها و لبه هایی که گرانیت آسیب پذیرتر است، تراشه دیده می شود. بنابراین، هنگام بلند کردن اجسام سنگین از بالای صفحه خود احتیاط کنید!

تابه های داغ

باز هم، گرانیت بسیار مقاوم در برابر حرارت است و می تواند قابلمه ها و تابه های داغ را اداره کند. با این حال، گرمای بیش از حد می تواند درزگیر و توانایی آن در مقاومت در برابر لکه ها را ضعیف کند. بنابراین، اگر یک تابه داغ را روی صفحه های گرانیتی خود قرار دهید، پایان دنیا نخواهد بود، اما توصیه نمی کنیم این تنها دلیلی است که تابه ها جز وسایلی که نباید روی صفحه گرانیت باشند . آن را برای مدت طولانی در آنجا بگذارید یا این کار را به طور منظم انجام دهید.

روی آن بنشینید یا بایستید

گرانیت دارای شکاف ها و خطوط طبیعی است که می تواند در اثر وزن زیاد ترک بخورد. بنابراین هنگام دستیابی به وسایل داخل کابینت یا تعویض لامپ به جای آن از نردبان یا چهارپایه استفاده کنید. ما بالاترین کیفیت گرانیت را ارائه می دهیم تا پیشخوان های شما در آزمون زمان مقاومت کنند. کارشناسان ما در گرانیت مروارید شهریار بیش از 50 سال است که تجارت می کنند و بر صدها نصب میز کار نظارت داشته اند. ما سنگ گرانیت را درک می کنیم و می دانیم که چه چیزی لازم است تا سنگ شما را برای سال ها به بهترین نحو نگهداری و کیفیت آن حفظ شود برای برسی و مشاوره با ما در تماس باشید.

آموزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *