گرانیت مروارید شهریار

mine stone

گرانیت مروارید شهریار (آشنایی با معادن و کارخانجات)

نگاهی به معادن ، سنگ گرانیت ، خط تولید کارخانه و دست آوردهای مجموعه

معادن و ذخایر سنگ شهریار

2  کیفیت مطلوب سنگ معدن

کیفیت سنگ گرانیت معادن شهریار ، همانطور که گفته شد معادن سنگ گرانیت از نظر کارشناسی سالم و سنگ گرانیت استخراج شده با دستگاه ها و ابزار آلات کامل و مجهز صورت می گیرد و معدن دارای پرسنل حرفه ای ، مدیریت و کارشناسی می شود تا سنگ با کمترین آسیب احتمالی تولید و به کارخانجات سنگ شهریار ارسال گردد.

1  وسعت معدن و توان استخراج سنگ

معادن گرانیت مروارید واقع در کوه های خلج مشهد می باشد با وسعت 2 کیلومتر مربع و با ذخیره قطعی 2 میلیون تن ، که جز یکی از بزرگترین ذخایر سنگ گرانیت در ایران می باشد.از جمله محاسن که می توان در مورد معادن گرانیت مروارید نام برد سالم بودن و فاصله ی نزدیک به شهر می باشد که این امر باعث شده کوپ گرانیت مروارید با هزینه ی تولید و حمل نسبتا مناسبی ، تولید و به کارخانه ها ی سنگ گرانیت شهریار ارسال گردد..

مدیریت و کارخانجات مجموعه گرانیت مروارید شهریار

1  پیام مدیریت مجموعه سنگ گرانیت مروارید شهریار

بالاترین سعادت انسانی برای هرکس ، توفیق ارتباط مستمر با سایر افراد است به خصوص اگر این ارتباط بین تولید کننده و خریدار باشد. رویکرد گروه معادن و کارخانجات سنگ گرانیت مروارید شهریار همواره بر این اصل استوار بوده که رضایت مشتری بر تمامی اصول مقدم است و برترین سود هر مجموعه ای حفظ رضایت مشتریان عزیز خود است چرا که با اولین خرید ، هر مشتری وارد قلمرو خانواده بزرگ سنگ شهریار می شود و ارتباط حسنه در این خانواده از بزرگترین الطاف خداوندی است.

با توجه به این رویکرد ، تمامی پرسنل گروه سنگ گرانیت شهریار از جمله کارگران سخت کوش ، مدیران دلسوز و کوچیکترین آنها که اینجانب باشد ، صداقت تکریم مشتریان را همواره در راس امور خود قرار می دهند. اکنون در قامت یک خدمت گذار به عنوان مدیر عامل گروه شهریار که در تولید سنگ سابقه ای بیش از نیم قرن را دارد ، اعلام  می داریم که این مجموعه با بهره گیری از نوآوری و استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا تمامی خواسته های شما را در حوضه سنگ ساختمان و سنگ با کاربری در فضاهای شهری را برآورده سازد.

با تشکر جلال رحمتی

2 کارخانجات سنگ گرانیت مروارید مشهد

گروه سنگ گرانیت شهریار دارای 3 کارخانه مجزا در مشهد واقع در تپه سلام می باشد ، کارخانه ها دارای آخرین تکنولوژی تولید و برش سنگ گرانیت با مهندسین و سرپرست های حرفه ای و با سابقه در زمینه تولید سنگ می باشد ، همچنین با توجه به سنگ گرانیت استخراج شده از معادن گروه سنگ شهریار قیمت تمام شده در کارخانه نسبت به دیگر فروشنده های سنگ در این زمینه کمتر می باشد.

از جمله پروژه های شهرداری های کشور که این مجتمع تامین کننده آن بوده است عبارتند از : همکاری با سازمان عمران مناطق شهرداری تهران (پروژه ترمینال شرق ، میدان هفت تیر ، کیوبیک،جدول و تایل سنگی خیابان لاله زار ، کیوبیک،جدول و تایل سنگی شهر ری (پروژه طغرل) ، میدان نیروی هوایی ، خیابان سی تیر و …) و همچنین همکاری مستقیم و مستمر با شهرداری مشهد مقدس که هم اکنون در بسیاری از مناطق در حال تعویض جدوال بتنی کار شده می باشد و همچنین صادرات جدول سنگی و تایل به بسیاری از کشورهای اروپا و کشورهای CIS و همچنین کشورهای حوزه خلیج فارس می باشد .

مشتریان و همکاران

برخی از مشتریان و عزیزانی که افتخار همکاری با آنها را داشته ایم 

تندیس و لوح افتخارات مجموعه

سخن آخر

گروه سنگ گرانیت شهریار مفتخرست که گامی در راستای آبادانی ، پیشرفت صنعت کشور برداشته و تا امروز با سابقه ی بیش از نیم قرن نیاز محصولات ساختمانی کشور را تامین و بهترین کیفیت را به مشتریانش عرضه می کند و همچنین این امر را دلیل همکاری با مشتریان وفادار و همکاری طولانی با شرکت های دولتی و خصوصی دانسته است.